czwartek, 5 listopada 2015

Rowerek z pampersów

Kiedyś szukając ciekawego prezentu dla nowo narodzonego syna kuzynki natknęłam się na różnego rodzaju kompozycje z pampersów. Mam tu na myśli torty, rowerki, motorki, wózki itd. Cała gama takich artykułów prezentowana jest na allegro. Koncept spodobał mi się bardzo jednak jego wykonanie pozostawiało już wiele do życzenia. Z tego powodu postanowiłam samodzielnie przygotować taką niespodziankę. 
Zabierając się za coś takiego należy pamiętać, że dziecko będzie miało z tym kontakt dlatego kategorycznie odrzuciłam wszelkiego rodzaju kleje i taśmy. Wszystko łączę słabo widoczną wstążką, każdorazowo dezynfekowaną. Cały projekt wykonuję z zachowaniem szczególnych warunków czystości. Warto użyć większych rozmiarów pieluszek, aby rodzice nie musieli od razu odpakowywać paczuszki.
Ostatnio zostałam poproszona przez znajomych o zrobienie takiej niespodzianki dla ich chrześnicy. Oto efekt:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz