poniedziałek, 16 listopada 2015

Nalewka świąteczna

W zeszłym roku  wpadłam na pomysł, aby urozmaicić świąteczne upominki nalewką własnej produkcji. Jak dla mnie w tym okresie królują pomarańcze i chciałam aby to właśnie one były podstawą mojego przepisu. Świetną recepturę znalazłam pod tym linkiem: http://www.centrumdruku.com.pl/przepisy.cd?kalendarz2014#grudzien2014
Dużym plusem było to, że nalewka nie musi zbyt długo leżakować więc wystarczy zrobić ją kilka dni przed świętami. Smakowała wyśmienicie, pachniała cudnie.
Proponuję nalewkę sprezentować w jakiejś pięknej butelce - o wyjątkowym kształcie lub ze świątecznymi motywami. Można też butelki ozdobić suszonymi pomarańczami, laskami wanilii lub korą cynamonu. Ja swoją przelałam do butelek wykonanych metodą decoupage (jednak przyznam się, że z braku czasu nie zrobiłam tego własnoręcznie). 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz