środa, 18 listopada 2015

Lampion z suszoną pomarańczą

Własnoręcznie wykonane lampiony wbrew pozorom wcale nie są trudne do zrobienia. Wystarczy pomysł i kilka artykułów. W zależności od tego jaki wymyślimy sobie projekt lampionu - takie składniki musimy nabyć. Ja kilka lat temu zaczęłam od dość standardowej kombinacji - suszone pomarańcze i kawa. Do tego potrzebowałam niezmielone ziarna kawy oraz plastry cytrusa. Dodatkowo oczywiście świeczki w kolorze białym  i stary garnek w którym rozpuściłam wosk. Formy na ścianki utworzyłam z tektury, następnie zalałam je woskiem i wypełniłam ozdobami (oprócz podstawy). Odstawiłam do zastygnięcia. Wszystkie elementy połączyłam ze sobą woskiem. Ścianki można wypełnić praktycznie wszystkim. Pięknie wyglądają w nich suszone kwiaty.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz