niedziela, 22 listopada 2015

Kuferek "Na wspólną podróż przez życie"

W obecnych czasach dość częstym, jak już nie standardowym zwyczajem stało się ofiarowywanie w prezencie ślubnym pieniędzy. Młoda Para nawet informuje o takiej formie podarunków swoich gości już w trakcie wręczania zaproszenia. Jest to o tyle wygodne dla wszystkich zaproszonych, że omijają ich nieprzespane noce spędzone na obmyślaniu najbardziej odpowiedniego prezentu.
Równocześnie spotkałam się też z modą na urządzanie przyjęcia weselnego z jakimś tematem przewodnim. Zwykle nie jest to nic dosadnie rzucającego się w oczy, a jedynie motyw powtarzający się na takich elementach jak zaproszenia, winietki, alkohol, ewentualnie jakaś dekoracja. 
Rok temu właśnie takie przyjęcie z motywem podróży organizowała moja koleżanka z mężem. Zostałam poproszona przez nią o przygotowanie kuferka, w którym złożą wszystkie swoje koperty i kartki otrzymane od gości.
Odpowiedzialne zadanie, wszak ślub to dla niektórych najważniejsze wydarzenie w życiu i po prostu pragniemy, aby wszystko było idealne. Skrzynka musiała być odpowiednio duża, a jej wykończenie miało opierać się na temacie podróży. 

Najpierw zajęłam się ogólnym projektem i dopasowaniem elementów:


 Następnie zabrałam się za wykonanie swoich założeń. 



Efekt prawie końcowy (niestety nie mam zdjęcia wieka gotowego kuferka): 



Skrzynka już w rękach świadkowej:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz